« Back to Glossary Index
- tinerea sau supravegherea contabilitatii si intocmirea bilantului contabil. Acordarea asistentei privind organizarea si tinerea contabilitatii, inclusiv in cazul sistemelor informatice. Elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile, a planului de conturi adaptat unitatii, a contabilitatii de gestiune, a tabloului de bord, a controlului de gestiune si controlului prin buget, in baza si cu respectarea normelor in vigoare.
- efectuarea de analize economico-financiare. Analiza structurilor financiare, analiza gestiunii financiare si a rentabilitatii capitalului investit, tehnici de analiza si de gestiune a fondului de rulment, sistem de credit leasing, factoring, etc., determinarea situatiilor financiare si de gestiune prin raportare procentuale, elaborarea de tablouri de finantare si planuri de trezorerie, elaborarea de tablouri de utilizari si resurse, asistenta in prevenirea si inlaturarea dificultatilor unitatii.
- efectuarea de audit financiar contabil, ca : diagnostic financiar; cresterea, rentabilitate, echilibrul si riscurile financiare; audit si certificarea bilantului contabil.
- efectuarea de evaluari patrimoniale. evaluari de bunuri si active patrimoniale, evaluari de intreprinderi si de valori mobiliare pentru vanzari, succesiuni partaje, donatii sau la cererea celor interesati, evaluari de elemente intangibile.
- efectuarea de expertize contabile: amiabile (la cerere), contabil-judiciare, arbitraje in cauze civile, expertize de gestiune.
- executarea de lucrari cu caracter financiar-contabil: intocmirea de situatii periodice, consolidarea conturilor si bilantului, intocmirea de planuri de finantare pe termen mediu si lung.
- executarea de lucrari cu caracter fiscal, ca: studii si consultatii pe probleme de ordin fiscal, participarea la intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale; asistenta in probleme de TVA si impozite; fiscalitate imobiliara; asistenta in aplicarea tarifului vamal; asistarea contribuabilului cu ocazia verificarilor.
- efectuarea de lucrari de organizare administrativa si informatica: organigrame, structuri, definiri de functii; legaturi intre servicii, circulatia documentelor si informatiilor; analiza si organizarea fluxului informational; formarea profesionala continua; contributii la protectia patrimoniului unitatii; mecanizarea si automatizarea prelucrarii informatiilor, alegerea echipamentelor; alegerea softurilor necesare.