« Back to Glossary Index
- coordonatorul departamentului de audit intern răspunde de:
- 1) dezvoltarea și menținerea unui program de asigurare a calității și îmbunătățirea activității de audit intern;
- 2) monitorizarea și evaluarea eficienței programului de asigurare a calității auditului intern;
- 3) asigurarea competenței profesionale a auditorilor interni, pregătirea profesională a acestora, asigurarea resurselor adecvate desfășurării activității;
- 4) stabilirea politicilor și procedurilor aferente activității de audit intern;
- 5) coordonarea activităților desfășurate de auditorii interni din cadrul băncii cu cele ale furnizorilor de servicii de audit intern din afara băncii;
- 6) elaborarea planului de audit intern;
- 7) informarea consiliului de administrație și a comitetului de audit cu privire la activitatea desfășurată.
- pentru a completa fișa acestuia, ar mai trebui făcută referire și la cerințele de pregătire profesională pentru ocuparea postului, în conformitate cu Statutul auditului intern, Codul de etică a auditorului intern, și la cerința legală, din România, ca acesta să fie auditor financiar