« Back to Glossary Index
- reprezintă un ghid sau, mai mult, echivalentul bugetului de venituri aferent departamentelor orientate către vânzări, adică, cu alte cuvinte acesta determină anumiți termeni care trebuie să fie realizați.
- va trebui să reflecte rezultatele matricelor de risc astfel:
- dacă activitatea auditată emană un risc semnificativ, atunci aceasta ar trebui să fie auditată periodic la fiecare 3 luni.
- pe măsura scăderii gradului de risc implicat, auditul poate fi desfășurat la fiecare 6 luni, în fiecare an, la doi ani sau chiar 3 ani.
- acest plan poate suferi modificări de-a lungul anului, în funcție de noile activități sau produse ce au fost introduse fără a se ști aceasta la momentul întocmirii. De asemenea, toate activitățile rămase neauditate vor fi repartizate în planul de audit pentru anul următor.
- trebuie să fie întocmit de către coordonatorul departamentului de audit intern și aprobat de către consiliul de administrație.