În cadrul RDT Contabilitate, serviciul de administrare personal asigură suport complet în gestionarea resurselor umane, de la angajare până la încetarea colaborării, cu respectarea strictă a legislației în vigoare, iar prin integrarea platformei Oraroo – Timpul Tău Contează, aduce o experiență modernă și transparentă pentru angajați.
Iată ce include acest pachet profesional:
1. Configurare și organizare structurală
Definirea structurii organizatorice și administrarea pozițiilor și funcțiilor interne.
Crearea și actualizarea fișelor de post, reflectând clar responsabilitățile fiecărui angajat.
În Oraroo, angajații pot vedea fișa proprie și datele personale actualizate.
2. Procesul de angajare / on-boarding
Completare dosar de personal: CNP, CI, adeverințe medicale, diplome, actele contractului, declarații pe proprie răspundere etc..
Generarea contractului individual de muncă, cu raportare în REVISAL conform normelor legale.
3. Administrare pe parcursul colaborării
Gestionare modificări contractuale: acte adiționale pentru salariu, funcție, normă, suspendare, transfer etc. .
Actualizare permanentă în REVISAL: intrări, modificări, suspendări, încetări .
Monitorizare și arhivare electronică a documentelor: CI, adrese, persoane în întreținere, echipamente etc. .
Cereri de concediu transmise direct prin platforma Oraroo.
Aprobări rapide, cu notificări automate trimise angajatului și responsabililor.
Istoric clar al zilelor de concediu, restanțe și propuneri de planificare.
Flux online de gestiune ore suplimentare, conform legii (prin Oraroo).
Flux online de deconturi și ordine de deplasare (prin Oraroo).
Monitorizare prezență vs program de lucru, planificarea locației muncii (cu sau fără aprobare superior ierarhic).
4. Încetarea contractului de muncă
Intocmire decizii de încetare, preaviz, note de lichidare.
Înregistrare în REVISAL, emitere adeverințe (vechime, venit, șomaj etc.) .
Audit intern al dosarelor și suport în caz de controale ITM.
5. Relaționare cu autoritățile
Suport complet relație cu ITM: raportări în REVISAL, răspuns în situații de control .
Emitere documente pentru CNAS, Casa de Pensii, Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă, conform cerințelor legale.
6. Adeverințe și rapoarte
Eliberare rapidă a adeverințelor: pentru venit, concedii, vechime.
Generare rapoarte fiscale sau statistice la solicitarea angajatorului sau autorităților.
7. Consultanță și informare legislativă
Consultanță permanentă în relații de muncă: contracte, clauze (mobilitate, confidențialitate, neconcurență).
Actualizare periodică privind modificări legislative și procedurale, cu recomandări de aplicare.
De ce să alegi RDT Contabilitate pentru administrare personal?
Beneficii | Descriere |
---|---|
Reducere efort administrativ | Externalizarea activităților de HR reduce povara gestionării interne. |
Conformitate 100% legală | Asigurăm transmiterea corectă a informațiilor în REVISAL și relația cu ITM. |
Siguranță și confidențialitate | Gestionăm dosarele salariaților cu grijă și profesionalism. |
Economisești timp și costuri | Nu mai investești în software, echipamente sau training intern. |
Profesionalism integrat | Echipa RDT este mereu la curent cu legislația muncii și salariale. |
Cum începem
- Stabilim întâlnire (online sau la sediul tău), pentru a înțelege nevoile firmei.
- Construim pachet personalizat, în funcție de număr angajați și complexitate.
- Preluăm total activitatea de administrare personal și punem la dispoziție un responsabil dedicat.
Prin serviciul administrare personal oferit de RDT Contabilitate vei beneficia de un partener de încredere care se ocupă de toate aspectele formale, legislative și de relație cu angajații, îți eliberează timp pentru dezvoltarea afacerii și asigură respectarea cu rigurozitate a cadrului legal.